Translate

czwartek, 19 lipca 2012

Dwa tygodnie po zabiegu!

Od wyjęcia blach już dwa tygodnie.

Mogę powiedzieć, że żuchwa już nie pamięta skalpela, nawet szwy powypadały/rozpuściły się.
U góry - na szczęce, troszkę gorzej, nadal wypadają nitki, ale z dnia na dzień coraz lepiej.
Już od tygodnia nie robię okładów.
Wszystko zmierza w dobrym kierunku


Kilka moich rad:
1. Szwy wypadną w swoim czasie, reszta się wchłonie, nie starajmy się ich wyciągać na siłę. Może to być krwawe i nieprzyjemne zadanie - a po co? CIERPLIWOŚCI!
2. Wysiłek fizyczny - wprawdzie zabieg w obciążeniu nie ma startu przy BIMAX-ie, ale jednak trzeba uważać, nadmierny wysiłek fizyczny charakteryzuje się:
- długimi bólami głowy (nawet do kilku dni)
- co za tym idzie - gorsze samopoczucie
- długi czas powrotu do stanu równowagi fizjologicznej - dłużej wypoczywamy po wysiłku niż zwykle


Twarz na dziś :)
Oczy dziwnie wyszły, ale to nie ma związku z zabiegiem, zapewne światło...

9 komentarzy:

  1. Trafiłam na tego bloga przez przypadek... Ale kiedy przeczytałam wszystko, jestem zdumiona... Według mnie to wstydliwa choroba a Pan jest takim optymistą, daje siłę innym... Naprawdę podziwiam pana wytrwałość i dobre nastawienie. Dobrze, że już ma Pan to za sobą, życzę zdrowia i szczęścia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć mam progenia i mieszkam we Wrocławiu nie bardzo wiem od czego zacząć , czy mógł bym liczyć na twoją pomoc ? zabieram się za załatwianie tego hmm już od polowy roku , bo wtedy usłyszałem w szpitalu że mam wadę zgryzu , smutne w sumie
    więc gdybyś miał chwilkę czasu i chęci to napisz Damianbinkowski4@wp.pl z góry dziękuję za pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mogę powiedzieć, proszę czytać bloga, tutaj jest cała moja wiedza, nie wiem co mógłbym dodać. Zabieg się ciągle zmienia...

      Usuń
  3. Jutro rano mnie kroją , taki sam zabieg i byłem"posrany" ze strachu tym bardziej że obejrzałem na YouTube filmik z operacji. Ale po Twojej lekturze czuję się super ciśnienie i nerwy opadły. Jestem bardzo pozytywnie podbudowany. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Pani ortodontka skierowała mnie ze swojego gabinetu do szpitala na taki zabieg, jeszcze około godziny temu podchodziłem do tego na tyle sceptycznie iż nawet bałem się pójść do lekarza, lecz po przeczytaniu bloga naprawdę mnie zachęciłeś nawet przyjemnie się czyta :) dzięki za pomocną i wyczerpującą relację z przebiegu całego czasu leczenia, wierzę że tym blogiem pomogłeś i pewnie jeszcze pomożesz wielu ludziom z wątpliwościami Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc czytalam twojego bloga dwa razy :-) duzo sie dowiedzialam. Szkoda ze mieszkasz w Katowicach bo po operacji chetnie bym przyszla jakas rehabilitacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. 31 yr old VP Accounting Leeland Hassall, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like Song of the South and Reading. Took a trip to Primeval Beech Forests of the Carpathians and drives a Ferrari 250 SWB California Spider. przejscie do strony internetowej

    OdpowiedzUsuń