Translate

poniedziałek, 9 lipca 2012

Moje wskazania po wyjęciu blach


Wskazania po wyjęciu blach:
  1. Nie leżeć całymi dniami w łóżku
  2. Ale dużo wypoczywać, kiedy chcę spać, to śpię - zauważyłem, że bardziej mi opuchlizna schodzi od spania, niż chłodzenia. (ale to pewnie subiektywna ocena)
  3. Zimne okłady - ale z głową - nie "przemrozić" twarzy, okłady zawsze w materiale - nigdy bezpośrednio na skórę, uważamy na uszy. Dużo okładów - szczególnie ludzie po BIMAX-ie.
  4. Smarowanie ust maścią gojącą - ja osobiście używam Alant*anu (specjalnie cenzuruję nazwę) Mam co do tej maści dobre wspomnienia, więc się jej trzymam
  5. Płukać minimum 3 razy usta płynem zaleconym na wypisie
  6. Jeść lekkie, miękkie rzeczy
  7. Unikać słońca
  8. Mówić dużo - niech buzia ćwiczy, zobaczycie jak zaczną ciągnąć szwy.
  9. Nie wkładać paluchów do buzi, żeby coś próbować rozciągać, szczególnie kiedy nie jesteśmy jeszcze zagojeni. Lepiej, żeby szwy się nie zerwały. Są to szwy biowchłanialne, ale wiadomo, jakieś nitki przeszkadzają zawsze, dajmy im czas i niech wyjdą w swoim czasie.
  10. Jak możecie to warto ponaświetlać buzię lampą BIOPTRON* - nie mylić z Solluxem.
    Światło spolaryzowane emitowane przez lampę BIOPTRON* podziała stymulująco na nasze tkanki. Na pewno nie zaszkodzi.
  11. Ogólnie nie ma co specjalnie kombinować z rehabilitacją po wyjmowani blach. Higiena, odpoczynek, unikanie słońca, odpowiednia dieta i będzie dobrze.
  12. Codziennie po śniadaniu pijemy wapno z witaminą C i bierzemy Multiwitaminę z żelazem (jest taki znany kobiecy suplement diety) - trochę poruszyliśmy kości, trochę straciliśmy krwi, dobrze w takim okresie osłabienia uzupełnić dietę o niezbędne składniki.

Jak się dzisiaj czuję?

Dobrze, trochę bolała mnie szczęka i żuchwa, ale nie na tyle, żeby przyjmować środki przeciwbólowe, środków nasennych też mi nie było trzeba, śpi się dobrze. Aktualnie nieco ciągną mnie szwy, ale to wszystko minie. 
Do szpitala na kontrolę - o ile nic się nie będzie działo, też nie muszę jechać.
Nie wkręcam sobie niczego, chce jak najszybciej wrócić do zdrowia, myślę pozytywnie i tak będzie.


No i na razie tyle...
Napiszę, jak będzie działo się coś ciekawego, póki co zajmę się innymi rzeczami.


Chcecie o coś zapytać, postaram się częściej tu zaglądać.

W razie czego służę emailem:
dawid.pietruczuk@gmail.com
Format w tytule emaila: imię i nazwisko, progenia
i piszesz co trzeba.

*BIOPTRON - zastrzeżona nazwa producenta marki Zepter

Nie wyrażam zgody na przetwarzanie mojego adresu mailowego do celów marketingowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz