Translate

niedziela, 26 lipca 2009

Niedziela - ciekawostki

Dzień dobry bardzo!
Dzisiaj waga nieco lepsza bo 65kg, ale temperatura trochę niska 35,7.
Czuję się bardzo dobrze, dopisuje mi humor. Zrobiłem dużo przyjemnych okładów.

A teraz ciekawostki:
szukając w internecie informacji o swojej chorobie, na jednym z blogów pewnej dziewczyny znalazłem takie ciekawe informacje:
-miesiąc od zabiegu zaczyna się normalne funkcjonowanie
-zwykła opuchlizna, ta, powiedzmy całkiem zewnętrzna schodzi do miesiąca, a ta, że tak powiem "głębsza" schodzi nawet do roku, czyli o ostatecznym efekcie będziemy mogli mówić dopiero za rok
-po miesiącu zaczyna się jeść miękkie rzeczy, po około 2, 3 miesiącach zaczyna się normalne jedzenie
-co do alko to nigdzie nie mogę znaleźć informacji

Co do tych ciekawostek, będę na bieżąco informował czy się sprawdzają.

Wiem, że powrót do "normalnego" jedzenia będzie trudny, mój żołądek przyzwyczaił się do trawienia płynów, źle reaguję na gazowane, a jakbym wlał do niego gorzałę to chyba by strawiła mnie od środka :)

W ramach dalszych ciekawostek przedstawiam Wam moje codzienne menu i przybliżone wartości w kcal:
śniadanie:
- kakao 500ml - 450kcal
- multiwitamina - 250 ml
- wapno 250ml
obiad:
- Monte w mix-ie z mlekiem ok. 400ml - 550kcal
- Activia do picia w mix-ie z mlekiem ok. 400ml - 280kcal
- Jakaś zupa (rosołek, jarzynowa) lekko rozrobiona z wodą 250ml-500ml - 120-240kcal
kolacja:
- budyń czekoladowy Zott w mixie z mlekiem 500ml - 400kcal
- kakao 500ml - 450kcal

dziennie około: 2250-2370kcal w płynnym pokarmie, (w jednej z tabelek znalazłem taką wartość Mężczyźni 21-64 lat praca lekka 2400-2600 myślę, że się mieszczę w tym przedziale, w odniesieniu do tego co robię i jem w ciągu dnia)

1 komentarz:

  1. no przeczytałam całość, kruca nie zdawałam sobie sprawy ile się wymęczyłeś.. trzymam kciuki, buziaki i pozdro! Bacha

    OdpowiedzUsuń