Translate

czwartek, 23 lipca 2009

Przygotowania do operacji na całego

Początek czerwca to ostatnie wizyty, 23.06.2009 oddałem pierwszą porcję krwi (450ml) do autotransfuzji, która jest niezbędna do zabiegu, jako zabezpieczenie. Krew oddałem we Wrocławskim Banku Krwi i stamtąd szpital dzień przed operacją sprowadza krew. Krew jest przebadana.
Druga porcja krwi 2.07.2009.

23.06.2009 przy okazji oddania krwi mam dwie wizyty, jedną w szpitalu, dowiaduję się, że zabieg przesunięty zostaje o tydzień ze względu na konferencje naukowe, dodatkowo wesoła nowina-za zabieg nic się nie płaci, rok wcześniej koszt wynosił ok. 2500zł za śruby i blaszki tytanowe, teraz i one doczekały się dofinansowania. Sama operacja w moim przypadku jest wyceniana na około 20tys. zł. To na szczęście od dłuższego już czasu jest bezpłatne (czasem NFZ nie jest taki zły)
Druga wizyta tego samego dnia to pani stomatolog i artykulacja: cena 250zł.
Wszystko idzie płynnie więc nie ma czasu na stres ;]

9.07.2009 stawiam się w gabinecie, na założenie specjalnych łuków operacyjnych (koszt 200zł), trochę to trwało bo prawie półtorej godziny, łuki są dosyć grube, dlatego zęby są trochę "zmęczone" tak po niecałych trzech dniach jem całkowicie normalnie.
A, że operacja już tuż, tuż to nie ma co sobie odmawiać, bo wiem, że prędko niczego nie pogryzę.

3 komentarze:

  1. mam pytanie. jak się dostać na bezpłatną operację. mam problem ze zgryzem. Ścieraja mi się zęby. za 2 lata moge je zjeść całkowicie. ratunkiem jest dla mnie wysunięcie szczęki górnej. prywatnie jest to koszt 26 tys. mogłabyś mi napisać krok po kroku gdzie się zgłosiłaś? czy ortodonta moze być lekarzem prywatnym czy musi przyjmować na nfz i ile czekałaś na tą operację. mój mail kaskakm@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czy każdy może podejść do takiej operacji?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe i na pewno ważne dla osób, które teraz szykują się do operacji

    OdpowiedzUsuń