Translate

piątek, 31 lipca 2009

Poszukiwania diety białkowej

Dzisiaj postanowiłem się ostro zabrać za poszukiwanie jedzenia bogatego w białko a zarazem ubogiego w węglowodany i tłuszcze.
Zakupiłem:
- serek twarogowy (chudy i półtłusty, aż tak nie będę uciekał od tłuszczu)
- serek wiejski lekki
- serek homogenizowany

Są tu dosyć fajne proporcje potrzebnych mi składników, dodatkowo na allegro zamówiłem odżywkę białkową, którą będę uzupełniał brakujące białko w ciągu dnia. Odżywkę wspomagać będę dodatkowo multiwitaminą i wapniem w rozpuszczalnych w wodzie tabletkach.

Odnośnie wczorajszego deseru - był pyszny, trochę kwaskowy, dlatego czułem go chyba do samego zaśnięcia :)

Dzisiaj na obiad zjadłem pomidorową, a potem mocno rozdrobnione ziemniaki z sosem mięsnym. Co ciekawe, zjadłem może 1/6 tego co zwykłem jadać przed operacją i byłem najedzony do syta. A żeby było jeszcze ciekawiej, to zwykle godzinę po obiedzie byłem znowu głodny, a teraz...
mija druga godzina i nie mam zamiaru niczego więcej przyjmować do kolacji.

Dzisiejsze zdjęcia:

2 komentarze:

  1. Super! Ciesze sie ze wszystko dobrze sie skonczylo :) Ja przygotowuje sie do operacji retrogenii w marcu, wiec jeszcze troche przedemna .. Pozdrawim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń