Translate

piątek, 24 lipca 2009

Poniedziałek 20.07.2009 Nowy tydzien, nowa energia

Wstałem jak zwykle ostatnimi czasy, czuje, że z dnia na dzień czuję się coraz mocniej. Płuczę sobie codziennie ząbki, staram się je nawet myć, delikatną szczoteczką, lekarz kazał uważać na dziąsła toteż tak robię.
Dzisiaj załatwiłem zdjęcia RTG
- panoramiczne:
jak widać mamy tu 28 śrub i blaszki (wszystko tytan), sporo kości musi się jeszcze zalać, ząbki dociągnąć i będzie dobrze. Reszta żelastwa to aparat.
- cefalometryczne
jedyne co skomentuje, to to na wysokości uszu i czoła to plastykowa stabilizacja do zdjęcia a nie implanty.

Wieczorem zrobiłem sobie zdjęcie i wygląda to tak:
usta cały czas smarowane maścią

Dzisiaj również zaliczyłem spacer, postanowiłem każdego dnia chodzić na spacerek i tego się będę trzymał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz